Nastava u 2. polugodištu školske godine 2024./2025. započela je u utorak
7. siječnja 2025. godine prema redovitom rasporedu za sve učenike.
Od 2. siječnja 2025., odnosno od početka nastave u 2. polugodištu školske godine 2024./2025. na snazi su mjere sigurnosti propisane Odlukom o donošenju Protokola o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama i Protokolom o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama. Na temelju Odluke i Protokola ravnatelj je donio Odluku o uvođenju mjera kontrole ulaska i izlaska iz škole, zaključavanju školskih zgrada te dužnostima dežurnih učitelja i ostalih dežurnih djelatnika.
Sukladno gore navedenim odlukama ulazak i izlazak učenika u školskim zgradama Centra za odgoj i obrazovanje Juraj Bonači reguliran je na sljedeći način:
- Ulazak učenika u školu organiziraju i nadgledaju dežurni učitelji, dežurno osoblje i drugi zaposlenici koje ravnatelj zaduži za nadzor ulaska i izlaska iz škole (portir i spremačica).
- Ulazak učenika koji zahtijevaju fizičku podršku pri kretanju bit će u pratnji roditelja ili osobe u pratnji za koju ćemo formirati izjavu kojom se omogućava svakodnevni ulazak u školu u svrhu ispraćanja djeteta do razreda.
- Učenici koji kasne na nastavu, odnosno u školu dolaze u vrijeme kad je škola zaključana, dužni su pozvoniti na ulaznim vratima i pričekati dolazak dežurnog osoblja ili drugog zaposlenika Škole koji je zadužen za nadzor ulaska i izlaska iz Škole.
- Učenici iz škole izlaze organizirano i pod nadzorom dežurnih učitelja isključivo po završetku škole.
- Dežurni učitelj, dežurno osoblje ili druga osoba zadužena za nadzor ulaska i izlaska iz škole dužna je otključati vrata i nadgledati prijem učenika po dolasku u školu i odlasku iz škole te držati vrata zaključanima u međuvremenu i voditi evidencijsku listu dolazaka vanjskih posjetitelja.
- Učenik koji zbog opravdanih razloga mora napustiti školu tijekom nastave dužan je javiti se dežurnom osoblju ili osobi zaduženoj za nadzor ulaska i izlaska iz škole koja ga pušta iz škole i nakon izlaska zaključava vrata (ukoliko se vrata ne zaključavaju automatski).
- Učenicima je zabranjeno bez nadzora i odobrenja zaposlenika škole ulaziti i izlaziti iz škole i otključavati ili zaključavati vrata škole.
- Učenici koji izlaze iz škole za vrijeme nastave TZK ili radi drugih aktivnosti izvan školske zgrade dužni su izlaziti organizirano uz nadzor učitelja ili drugog zaposlenika Škole koji mora osigurati da se vrata nakon njihovog izlaska zaključaju.
ULASCI /IZLASCI TIJEKOM ODMORA UČENIKA
- Tijekom malog odmora učenicima nije dopušteno napuštanje školske ustanove. Tijekom velikog odmora učenicima škole nije dopušten izlazak izvan vanjskih prostora školske ustanove.
ULAZAK RODITELJA I DRUGIH VANJSKIH POSJETITELJA U ŠKOLSKU USTANOVU.
Sukladno gore navedenim odlukama ulazak i izlazak roditelja ili skrbnika, posjetitelja i drugih korisnika u školske zgrade u Centru za odgoj i obrazovanje Juraj Bonači reguliran je na sljedeći način:
Roditelji, skrbnici, posjetitelji i drugi korisnici za vrijeme redovnog vremena Škole, imaju pravo ući u Školu i tražiti odgovarajuće informacije, obavijesti, objašnjenja i potvrde na način i pod uvjetima propisanima ovom Odlukom.
Roditelji ili skrbnici ili druge osobe mogu ući u školu na dogovorene individualne kontakte s učiteljem isključivo u vrijeme predviđeno rasporedom informacija učitelja i razrednika s kojim ih je razrednik dužan upoznati.
U slučaju hitnosti roditelji i skrbnici mogu ući u školu i tražiti informacije i u drugo vrijeme bez ometanja redovitog nastavnog procesa.
Roditelji ili skrbnici, posjetitelji i drugi korisnici u školu mogu ući samo ako su se prethodno telefonski, e-mailom, putem eDnevnika ili na drugi dogovoreni način najavili osobi koju u školi trebaju i s njom utvrdili vrijeme dolaska, osim u slučaju hitnosti.
Roditelji ili skrbnici, posjetitelji i drugi korisnici u školu ulaze isključivo na glavna ulazna vrata školskih zgrada te su dužni upisati se u evidencijsku listu dolazaka vanjskih posjetitelja.
Roditelji ili skrbnici, posjetitelji i drugi korisnici u školu mogu ući samo ako su na ulaznim vratima na upit portira pokazali odgovarajuću identifikacijsku ispravu s fotografijom zaposleniku Škole zaduženom za nadzor ulaska i izlaska iz školske zgrade.
Roditelji ili skrbnici, posjetitelji i drugi korisnici dužni su dati na pregled torbe i ostale predmete koje unose u školu ukoliko to od njih zatraži zaposlenik Škole koji je odgovoran za njihov ulazak u školu.
Roditelje ili skrbnike ili druge osobe koje dolaze na individualne informacije ili razgovor prema službenom pozivu kod razrednika ili drugih učitelja ili stručnih suradnika u školu uvodi i podatke o njima upisuje razrednik ili drugi učitelj ili stručni suradnik kod kojeg imaju zakazan razgovor.
Roditelje ili skrbnike ili druge osobe nakon završetka individualnog ili službenog razgovora iz škole izvodi i izlazak evidentira razrednik ili drugi učitelj ili stručni suradnik kod kojeg su imali razgovor.
Roditelje ili skrbnike, posjetitelje i druge korisnike koji u školu dolaze službeno u tajništvo, računovodstvo, kod ravnatelja ili u stručnu službu u školu uvodi zaposlenik kod kojeg su se najavili ili drugi zaposlenik zadužen za nadzor ulaska i izlaska iz škole te se upisuju u evidencijsku listu dolazaka vanjskih posjetitelja.
Roditelje ili skrbnike, posjetitelje i druge korisnike nakon završetka razgovora u tajništvu, računovodstvu, kod ravnatelja ili stručnoj službi iz škole izvodi zaposlenik kod kojega su bili.
Zaposlenici škole dužni su nakon svakog ulaska i izlaska roditelja ili skrbnika, posjetitelja ili drugih korisnika iz škole zaključati ulazna vrata (ukoliko se vrata ne zaključavaju automatski).
Osobama koje se na ulazu u školu ne identificiraju, ne dopuste pregled torbi i drugih predmeta koji donose u školu ako se to od njih zatraži i koje se na drugi način ponašaju protivno odredbama ovo odluke neće se odobriti ulazak u školske zgrade.
U slučaju hitnosti ulazak u školu roditeljima ili skrbnicima, posjetiteljima i drugim korisnicima može odobriti bilo koji zaposlenik Škole pod uvjetima i na način propisan odredbama ovog članka te o tome obavijestiti ravnatelja ili osobu koja ga mijenja u slučaju njegove odsutnosti.
Sukladno gore navedenim odlukama ulazna vrata školskih zgrada u Centru za odgoj i obrazovanje Juraj Bonači bit će otključana uz nadzor od 7.30 do 8.00 sati, od 12.00 do 12:30 sati te od 16:20 do 16:50.
Ravnateljica Centra
Snježana Čotić, prof.