Sljedećeg utorka, 2.4., obilježava se Dan svjesnosti o autizmu te tim povodom i ove godine Centar za odgoj i obrazovanje „Juraj Bonači“, Split priprema poseban program na osunčanoj splitskoj Rivi. U 12 sati cijela Riva zajednički će zaplesati posebno osmišljenu koreografiju u kojoj će sudjelovati više splitskih plesnih skupina, sve kako bi bili podrška svakom pojedincu iz spektra autizma. Zajedno koračajmo u našoj zajednici.
Drugi dan u mjesecu travnju za nas ima posebnu važnost, tada obilježavamo Dan svjesnosti o autizmu, poremećaju koji ne pita za spol, dob i rasu. Kao ustanova s posebnom brigom za osobe iz spektra autizma, svake godine s još većom željom i snagom želimo taj dan učiniti vidljiv svim našim sugrađanima. Ove godine COO ”Juraj Bonači” udružio se s plesnim klubom Sedmi vjetar kao predstavnikom svih plesnih klubova kako bi osunčanu Rivu rasplesali, pokrenuli i osvijestili.
Na splitskoj Rivi tako će u 12 sati zaplesati splitske plesne skupine, okupljene oko naše pjesme himne ”Daj da se smire boje” (autorice D. Pleško), nakon čega će uslijediti simbolično puštanje plavih balona. Plava boja kao simbol autizma ujedno predstavlja njihove nedodirljive svjetove u kojem kriju svoje osjećaje i unutarnje radosti. Ovim putem Vas pozivamo da se odazovete „plesnoj štoriji“ i zaplešete s nama za one kojima je potrebna naša nesebična podrška kako bi im kroz pokrete ljubavi otvorili prozor u vanjski svijet.
Podarite i Vi Vaš plesni korak našim prijateljima iz spektra autizma i dođite 2.4.2019. na Rivu s početkom u 12 sati!
Prigodni program:
11:30 sati – okupljanje na Rivi
12:00 sati – početak koreografije splitskih plesnih klubova
13:00 sati – puštanje plavih balona i nastavak druženja
13:00 sati – završetak programa
Nastupaju: Plesni studio Sirena, Talent studio M, C.K. Noa, Dance Crew United, Plesni studio Gita, Plesni studio Clique, Dance box, Baletni studio Školjkice, C.K. Sedmi vjetar, P.K. Vruća čokolada, Centar plesa Split
2.4. Svjetski dan svjesnosti o autizmu
„Oni nemaju osjećaj za vrijeme, ne znaju započeti komunikaciju, mogu se izgubiti. Zato se sjeti da ih treba tražiti, treba im pokazivati, objašnjavati, njima jednostavno treba više vremena da ih se razumije. Radije im pokažite kako da razumiju, nego da im uporno tumačite. Nekad im smeta previše djece, zvukova, predmeta, nekad im to izaziva bol u njihovim nesigurnim očima i ušima. Ali vjeruj nam oni samo žele biti na sigurnom i u poznatom okruženju. Obraćaj im se jednostavno i ne boj se potražiti njihove jače strane. Pružimo im priliku da zajedno otkrijemo što osjećaju i u čemu su izvrsni.“