EDUKACIJSKO REHABILITACIJSKA PODRŠKA

U sklopu edukacijsko rehabilitacijske podrške provode se stručni postupci u svrhu procjene razine djetetova razvoja, izrađuju se i provode individualni planovi i programi, prilagođavaju se aktivnosti i metode rada djetetu, usmjerava i savjetuje te pruža podrška obitelji i skrbnicima korisnika.

Podrška obuhvaća poticanje razvoja senzoričkih, motoričkih (gruba i fina motorika), komunikacijskih (rana komunikacija), socio-emocionalnih (interakcije roditelj-dijete, interakcija s vršnjacima) i spoznajnih (kognicija, pažnja, igra) vještina kako bi se kod djeteta razvile adaptivne i funkcionalne sposobnosti u svakodnevnom životu.

U sklopu edukacijsko rehabilitacijske podrške provodi se i program kojim se neurorizičnoj novorođenčadi i maloj djeci s teškoćama senzorne integracije žele zadovoljiti posebne senzorne potrebe, poboljšati registracija i obrada senzornih podražaja, unaprijediti sposobnost samoregulacije i učenja, unaprijediti funkcionalnost i socijalnu uključenost te poboljšati kvalitetu života.

Ciljana populacija s kojom rade edukacijski rehabilitatori su djeca kod kojih je u ranoj dobi utvrđeno odstupanje u razvoju, razvojni rizik ili razvojne teškoće do navršene 7. godine djetetova života.

Edukacijsko rehabilitacijsku podršku provode sljedeći stručnjaci:

Danijela Bodrožić, prof.defektolog,  pedagog si po J. Ayres

Viktorija Gracin, prof.defektolog,  pedagog si po J.Aayres

Tina Baričević,  prof. rehabilitator

Petra Samardžić, mag. educ.rehab

Mia Perković,  mag. educ.rehab

Jelena Jerković, mag. educ.rehab

Simona Runje, mag. educ.rehab

Andrea Soldić, mag. educ.rehab, SI terapeut