Terapiju SI provode iskusni praktičari:
Danijela Bodrožić, prof. defektolog, pedagog senzorne integracije po J. Ayres
Viktorija Gracin, prof. defektolog, pedagog senzorne integracije po J. Ayres
TERAPIJA SENZORNE INTEGRACIJE
Terapija SI je namijenjena djeci sa poremećajem u registraciji i obradi senzornih podražaja. Cilj terapije je unaprijediti procese senzorne integracije u svrhu razvoja bazičnih sposobnosti neophodnih za učenje kako bi se dijete osposobilo za što smisleniju i svrsishodniju interakciju s osobama i objektima u promjenjivoj okolini.
U terapijskom procesu dijete se naoko samo igra, a ustvari, nenametljivo usmjeravano od terapeuta, aktivno i marljivo radi na poboljšanju samoregulacije, samoorganizacije, sheme tijela, posturalnih mehanizama i mehanizama uravnoteženosti, praksije, bilateralne integracije, komunikacije, pažnje, pamćenja i/ili ponašanja.
Terapija, uz neposredni rad s djetetom, obuhvaća i osposobljavanje roditelja za primjenu najučinkovitijih strategija i tehnika poučavanja svog djeteta.
Terapijom obuhvaćamo dojenčad i djecu do 8. godine života.